مجموعه توریستی

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

تخصص ما در تور های مسافرتی به کشور ترکیه می‌باشد ، اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید ، برای اطلاع از تور ترکیه ، تور استانبول و تور آنتالیا با ما در ارتباط باشید .

بایگانی

موزه اسباب بازی آنتالیا

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ب.ظ


از جمله مکان‌های دیدنی و جالب  در تور آنتالیا، می‌توان به موزه‌های انتالیا اشاره کرد که یکی از این موزه‌ها موزه اسباب بازی انتالیا می‌باشد. از ویژگی‌های این موزه‌ها می‌توان به برانگیختن حس کودکی و یادآوری گذشته زیبای کودکی اشاره کرد. همانطورکه  پیداست در این مکان‌های نوستالژی مجموعه‌ای از اسباب بازی‌های خاطره‌انگیز توسط شهرداری انتالیا جمع‌اوری شده است و تماشای این عروسک‌ها واسباب بازی‌ها برای گردشگران تور ترکیه، بسیار هیجان انگیز می‌باشد. 

این موزه زیبا و شگفت انگیز در سال2011 در کالجی مارینا ساخته شد و همچنین می‌توان گفت در این موزه علاوه بر تماشای اسباب بازی‌های خارجی شما می‌توانید اسباب‌بازی‌های تولید ترکیه را نیز ببینید این موزه کلکسیونی بسیار جذاب و دیدنی می‌باشد و حدودا 3000 اسباب بازی در آن دیده می‌شود و سبب می‌شود کودک درون شما کاملا فعال شود.


بیشتر اسباب بازی‌های این موزه از کشور‌های آمریکا، آلمان، ژاپن، ترکیه و تعدادی هم از بریتانیا، ایتالیا، روسیه، فرانسه، آرژانتین وارد شده‌اند. برخی از این وسایل بازی به طور حقیقی به عنوان عتیقه به حساب می‌آید و قدمتی بیش از 150 سال دارند و قدیمی ترین اسباب بازی این موزه در سال 1800 میلادی ساخته شده. برخی از اسباب بازی‌های این موزه دست سازهای آناتولی می‌باشد که بسیار دیدنی است. این موزه برای همه سنین مناسب است زیرا کودک درون بزرگسالان را زنده می‌کند و به مانند تونل خاطرات عمل می‌کند و بازدید از این موزه و همراه با کودکان، به دلیل اقتضای سنشان بسیار هیجان انگیز است.
ساعات بازدید این موزه: هر روز از ساعت 9:20 الی 12:20 و 13:20 الی 18:20 می‌باشد و روزهای دوشنبه این موزه تعطیل می‌باشد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی