مجموعه توریستی

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

تخصص ما در تور های مسافرتی به کشور ترکیه می‌باشد ، اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید ، برای اطلاع از تور ترکیه ، تور استانبول و تور آنتالیا با ما در ارتباط باشید .

بایگانی

ابشار زیبای ماناوگات

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ب.ظ


آبشارهای ماناوگات

 


انتالیا، از جمله شهرهای توریستی زیبا برای تور ترکیه می‌باشد که شامل آبشارهای زیبایی نیز هست. یکی از این آبشارها، آبشار ماناوگات می‌باشد که در زیر به توضیحی در رابطه با آن می‌پردازیم.



رودخانه ایی بسیار چشم گیر با منظره‌ایی عالی که از جنوب کوه‌های طرس جاری می‌شود و به دریای مدیترانه می‌ریزد. این آبشار، طبیعت بسیار چشم‌گیربوده و زیبایی خاصی دارد. این منطقه جز مناطقی است که شما می‌توانید در آن به آرامشی وصف‌نشدنی دست پیدا کنید. وجود آبشارها، باغات چای ورستوران‌ها، این منطقه را به محلی دلنشین و زیبا تبدیل کرده است. شما همچنین می‌توانید از طریق کشتی این رودخانه را طی کنید و از کنار شهر سیده عبور کنید و از طبیعت ان لذت ببرید این ابشارها اگرچه دارای ارتفاع بسیاری نیستند اما منظره و طبیعت و رنگ و طرح این ابشار بسیار دیدنی است و شما لذت در این طبیعت بسیار زیبا را می‌توانید همراه با یک ناهار عالی که قزل الای کبابی شامل ان است را کامل کنید. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است.


 




این منطقه بسیار مورد علاقه مردم شهر انتالیا و همچنین گردشگران تور ترکیه می‌باشد.این آبشار همچنین مکان بسیار مناسبی برای عکاسی نیز هست. اگر شما به دنبال ارامش هستید در تور انتالیا خود به این ابشار بروید تا از نقاشی‌های بسیار زیبای خدا خداوند لذت ببرید.

 


نظرات  (۱)

وااای چه زیبا
دعوتی به وبلاگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی