مجموعه توریستی

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

تخصص ما در تور های مسافرتی به کشور ترکیه می‌باشد ، اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید ، برای اطلاع از تور ترکیه ، تور استانبول و تور آنتالیا با ما در ارتباط باشید .

بایگانی

غار کارائین ترکیه

 غار شگفت‌انگیز کارائین در شمال انتالیا و در سواحل دریای مدیترانه از جمله مناطق دیدنی در تور ترکیه می‌باشد که 25000 سال به عنوان یک منطقه مسکونی از این غار استفاده می‌شد یکی از نکات جالب توجه در رابطه با غار کارائین، قدمت ان است. مکان‌های تاریخی و حتی اتفاقات کمی یافت می‌شود که حتی در کتاب مقدس مربوط به بیش از 3000 سال قبل باشد و مکان‌های بسیاری کمی وجود دارد که قدمتی به این طولانی داشته باشند غار کارائین به طور متوالی بیش از بیست و پنج هزار سال سکونتگاه بشر بوده است. که قدمت آن حیرت‌آور است.

 این غار در نزدیکی ترمسوس قرار دارد که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پس از بازدید از ترمسوس به بازدید از این مکان تاریخی و باقدمت نیز بپردازید.

در مسیر به تابلوهای راهنما توجه داشته باشید. زیرا مسیری به سمت ترمسوس و دیگری به سمت غار کارائین می‌باشد. این مسیر جاده‌ایی باریک دارد و نیازمند مراقبت و دقت شما می‌باشد. همچنین باید دقت داشته باشید از بزرگراه بوردور کورکوتلی تا غار کارائین 12کیلومتر است هنگامی که به این مکان رسیدید می‌بایست حدود یک ربع پیاده روی داشته باشید و یک مسیر شیب دار سنگی را بالا بروید تا به ورودی غار برسید این غار مرموز هنوز هم در حال کشف است و اثار باستانی کشف شده از آن در موزه انتالیا نگهداری می‌شود. 
غار کارائین فضای ترسناک و خوفناکی دارد و در عین ترسناکی جذابیت و هیجانی را نیز به همراه دارد. این امید را به شما می‌دهیم که با بازدید از این غار، از وقتی که برای بازدید گذاشته‌اید لذت میبرید.

 داخل غار دارای هوای خنکی می‌باشد و دمای هوا غار در اوج گرما و سوز سرمای زمستان، معتدل است همانطور که گفتیم این غار محل سکونت افرادی بود به مدت 25000 سال قبل معمولا افرادی که در اینجا ساکن بودند محل زندگی شان بیرون غار بوده و از این غار به عنوان انبار اذوقه، محافظت در برابر باران و به مانند پناهگاه استفاده می‌کردند زیرا این غار بدلیل پرآبی محل مناسبی برای کشاورزی انسان‌های اولیه بوده است و حتی امروزه هم از این دشت کشاورزان ترکیه ایی برای کشاورزی استفاده می‌کنند بازدید از این غار زمان زیادی از شما نمی‌گیرد این غار حیرت‌انگیز و مرموز در تور انتالیا حتما توصیه می‌شود. 



ساعت کار غار کارائین:
در ماه اپریل تا اکتبر هر روز 9 تا 19 باز است
در ماه اکتبر تا مارس هر روز 8.30 تا 17 باز است



اگر شما بخواهید درتور ترکیه خود در نزدیکی این غار هم اقامت کنید و شب بمانید هتل هم وجود دارد در نزدیکی غار که شب را می‌توانید در انجا بگذرانید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی