مجموعه توریستی

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

تخصص ما در تور های مسافرتی به کشور ترکیه می‌باشد ، اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید ، برای اطلاع از تور ترکیه ، تور استانبول و تور آنتالیا با ما در ارتباط باشید .

بایگانی

ساحل ببک استانبول

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ

ساحل ببک استانبول

استانبول شهری در کنار تنگه بسفر مرز بین آسیا و اروپاست که جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری دارد و یکی از شهرهای توریستی دنیاست. اگر قصد سفر با تور استانبول را دارید با ما همراه باشید تا یکی از سواحل معروف استانبول را به شما معرفی کنیم.

ساحل ببک کجاست؟

محله‌ی ببک استانبول یکی از محله‌های تاریخی و قدیمی استانبول است که در امتداد تنگه بسفر در منطقه اروپایی قرار دارد. ببک یک روستای بسیار مرسوم است که قبلا روستایی کوچک بود.
در قرن نوزدهم، ارسطوهای عثمانی محله‌های ایده آل ببک را برای ساخت خانه‌های تابستانی و قصر خود انتخاب کردند. امروزه همچنان یک منطقه مسکونی محبوب است که ساحلی ایده آل و منحصر بفرد برای قدم زدن است که حتی مردم محلی ساحل ببک را ستایش می‌کنند.

این خلیج عمیق و گسترده، نمایش‌های خیره‌کننده‌ای از بسفر را در هر دو جهت ارائه می‌دهد و بدیهی است، این مکان جذاب طبیعی به نظر نمی‌رسد. این فضای شگفت انگیز پر از رستوران‌های شیک و خانه‌های جذاب و هتل‌هایی لوکس است که در تنگه است و این محله را به یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید برای گشت‌وگذار و خوردن یک غذای خوب در تور ترکیه بروید تبدیل کرده است.

گشت و گذار در ببک

امروزه ببک یکی از مشهورترین و لوکس‌ترین محله‌های استانبول است. مردم به ببک می‌روند تا از جو فوق‌العاده‌ی آن استفاده کنند. عموما مردم از خوردن یک صبحانه‌ی خوب در اسکله، خرید و قدم زدن در کنار تنگه‌ی بسفر لذت می‌برند. اگر شما عاشق شب‌گردی هستید، ببک یکی از مشهورترین مکان‌ها برای این کار است.

پارک ببک هم در این محله واقع شده و یکی از بهترین پارک‌های استانبول است. این پارک در سال ۱۹۰۸ برای عموم باز شد و در سال ۲۰۰۸ توسط یک گروه معماری بازسازی شده است. مساحت فضای سبز  این پارک ۸۸۰۰ متر مربع است و گیاهان تزئینی آن و درختان چندصد ساله ارزش آن را دارند که برای بازدید از آن‌ها به پارک ببک بروید.

بهترین زمان برای دیدن ساحل ببک چه موقع است؟

مردم استانبول و گردشگران ساحل ببک را دوست دارند نه به خاطر نقاط گشت و گذار بلکه بخاطر کنسولگری مصر عمارت سفید رنگ که از قرن 19 باقی مانده است و یک مسجد قهوه ای کوچک ،این دو جاذبه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جذب کرده است.

مردم به بیبک می آیند تا فضای عالی را جذب کنند. به طور معمول، آنها از یک صبحانه لذیذ، کمی خرید، و احتمالا راه رفتن در امتداد بسفر لذت خواهند برد. برای شب‌های جادویی با هم بودن، از منطقه istanbulites  حتما دیدن فرمایید.

پیاده‌روها، قسمتی که برای پیاده‌روی حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است، زمین بازی و فضاهای استراحت مساحت پارک را به ۱۶ هزار متر مربع رسانده است.
متاسفانه ببک قربانی موفقیت خود شده و در بیشتر ایام سال شلوغ است و آخر هفته‌ها هم این شلوغی به اوج خود می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی