مجموعه توریستی

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

تخصص ما در تور های مسافرتی به کشور ترکیه می‌باشد ، اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید ، برای اطلاع از تور ترکیه ، تور استانبول و تور آنتالیا با ما در ارتباط باشید .

بایگانی

منطقه سیده آنتالیا

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۵ ب.ظ


بحث مورد نظر در این مقاله، یکی از مناطق بندری، منطقه‌ایی تاریخی و باستانی به نام منطقه بندری معروف و زیبا سیده می‌باشد. منطقه سیده یکی از شناخته شده ترین و زیباترین مناطق ترکیه میباشد که علاوه بر اینکه یک منطقه بندری است می‌توان آن را یک منطقه تاریخی و باستانی نیز برشمرد. نام این منطقه به معنای درخت انار بوده و جالب ذکر است که این بندر زیبا امروزه بسیار معروف شده و موردتوجه گردشگران تور ترکیه و تور آنتالیا قرار گرفته است. از دلایل مورد توجه در جذب گردشگران تور ترکیه به این منطقه، ویرانه‌های باستانی، سواحل ماسه‌ایی و مغازه‌های بیشمار و امکانات دیگر می باشد. تالار تئاتر تزیین شده با ستون‌های زیبا و رنگی یکی از زیباترین و بزرگترین تالارها است و مغازه‌ها اطراف و خیابان‌های پارک قرار گرفته‌اند که در ان جواهرات زیبا و وسایل چرمی و سوغاتی‌های زیبای دیگری برای توریست‌های تور ترکیه به فروش میرسد.

همچنین مغازه ها و کافه ها و رستوران های زیبا که چشم انداز بسیار زیبا دریای ارام را شامل میشوند و زیبایی این منطقه را چند برابر کرده است. یکی از مناطق تاریخی این منطقه بازار معبد اپولو و گورستان است که در نزدیکی دریا قرار دارد در این منطقه بنایی به نام حمام رومی وجود دارد که تماشا این منطقه را در تور آنتالیا نباید فراموش کرد که امروزه به عنوان موزه استفاده میشود و مجموعه‌ای از بهترین و زیباترین اثار تاریخی در یکجا جمع اوری شده است. 

در قسمت شرق، در میان جنگل‌ها و درختان کاج اقامتگاهی به نام سورگون وجود دارد که در این اقامتگاه گلی به نام گل تیتریین به معنی گل لرزان قرار گرفته و سواحل ماسه ایی و دریای ابی ارام این منطقه را دیدنی کرده است و یکی از مناطق ارام است که سکوت این منطقه حس ارامش بسیار خوبی را به شما القا میکند.

 در غرب این منطقه،یک مرکز توریستی به نام توم کوی واقع شده است و علاوه بر تماشا دریا و شنا کردن در ان یکی از مکان های بسیار مناسب برای حمام افتاب گرفتن است در این منطقه سیده نباید تماشا از حمام رومی،معبد ها ،کلیسا ،تالار تئاتر و ارامگاهی بزرگ و حتی بازارهای ان را از دست داد. این منطقه جز یکی از مناطق بسیار دیدنی انتالیا میباشد که ارزش دیدن را دارد در تورانتالیا خود تماشا این منطقه را از دست ندهید.

نظرات  (۱)

۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۵:۲۷ مهدی صمدیان
سلام میشه به وبلاگ منم سر بزنید وسایتتون خیلی خوبه😀😀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی